Loading...



Joanna Głowacka, Spot Management (fot. Małgorzata Drozdowska)
Joanna Głowacka, Spot Management (fot. Małgorzata Drozdowska)

Ścierające się perspektywy w fotografii modowej,
Joanna Głowacka, Spot Management

Nie ma jednej, sprawdzonej receptury na dobrą fotografię modową. Punktem wyjścia dla przygotowania sesji zdjęciowej jest przede wszystkim komunikacja- co to zdjęcie, ta fotografia ma powiedzieć światu? Fotografia jest balansem między potrzebami różnych stron współtworzących fotografię jako komunikat. Warto o tym pamiętać i wiedzieć, jak tym żonglować i eksponować różne aspekty dzieła

Joanna Głowacka, od 2006 r. właścicielka Agencji modelek i modeli Spot Management. Jej zawodowa ścieżka doprowadziła ją również do współtworzenia agencji modeli dojrzałych Evergreen Models, którą aktualnie prowadzi samodzielnie. Tworzenie agencji modelingowej zrodziło potrzebę poszerzenia kompetencji i wiedzy o kwestie związane z produkcją i stylizacją sesji zdjęciowych, produkcją pokazów mody oraz eventów o charakterze modowym, tak więc z powodzeniem pracuje na planach zdjęciowych sesji reklamowych, korporacyjnych, czy biznesowych. Jest pomysłodawcą i twórczynią jedynej w Polsce wystawy fotografii mody Wro Fashion Foto, a także Project Fashion Day, w ramach którego organizowała pokazy mody oraz konferencję „Moda a biznes”. Jest absolwentką socjologii UWr., specjalizacja komunikacja społeczna i badanie rynku. Wykształcenie ma niemały wpływ na jej pracę na planach zdjęciowych- zawsze głęboko analizuje komunikacyjny aspekt przygotowywanego materiału zdjęciowego.